5.4.08

Πριν ο διάβολος καταλάβει ότι πέθανες



Πριν ο Διάβολος καταλάβει ότι πέθανες
με τους: Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν, Ίθαν Χοκ, 'Αλμπερτ Φίνεϊ, Μαρίζα Τομέι

Κοιτάξτε, εγώ το μόνο που ήθελα ήταν να προασπίσω την αξιοπρέπειά μου. Τώρα για το πώς έγινε η κατάσταση μπουρδέλο, ρωτήστε τον αδερφό μου που τα σκάτωσε. Εγώ είμαι λογιστάρα, όχι κανάς τυχαίος, με την κοστουμιά μου, με τη γυναικούλα μου και εν πάσει περιπτώσει καθώς πρέπει άνθρωπος. Η κόκα είναι απλά ένα γκρίζο σημείο στη ζωή μου. Και τέλος πάντων η ουσία είναι ότι δεν είμαι και κανένας εγκληματίας. Κοίταξε να δεις, σε πολιτισμένη χώρα ζούμε, πρέπει να υπερασπιστούμε την οικογένεια και την περιουσία μας, δεν είμαστε τίποτα απολίτιστοι χωρίς αρχές και αξίες. Εντάξει, λίγο εύκολο χρήμα δεν αρνήθηκε ποτέ κανείς, ούτε εσύ θα το αρνιόσουν, άδικο έχω;

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: