21.4.08

Κακό Πάσχα!

Ώρα 21:00 το βράδι. Μόλις έχω γυρίσει απ' τη δουλειά μετά από μια εξοντωτική μέρα. Γεμίζω τη μπανιέρα με νερό -στους 37 βαθμούς κελσίου ακριβώς- ρίχνω μέσα τα παπάκια μου και μπαίνω στο μπάνιο. Μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα, νιώθω ήδη καλύτερα. Κλείνω τα μάτια. Κουδουνάκια αρχίζουν να ηχούν μέσα στα αυτιά μου. Τι κουδουνάκια ρε ηλίθιε, το τηλέφωνο είναι, σκέφτομαι, και αμέσως πετάγομαι έξω απ' τη μπανιέρα. Βγαίνοντας, γλιστράω στα νερά και σωριάζομαι φαρδύς πλατύς με την πλάτη στα πλακάκια. Σηκώνομαι αμέσως, και με μία κίνηση καρατερίστικη, ορμάω προς το ραφάκι του μπάνιου που είχα αφήσει το τηλέφωνο, και το αρπάζω βιαστικά. Το κεφάλι μου βρίσκει στη γωνία του ραφιού. Το τηλέφωνο μου γλιστράει, πάει να πέσει, αλλά το προλαβαίνω ένα εκατοστό πριν βρεθεί να κολυμπάει μαζί με τα παπάκια. Αμέσως πατάω το on, δεν πρέπει να χάσω το τηλεφώνημα. Θα το προλάβω; Κολλάω το ακουστικό στο αυτί μου. Ακούω μια σέξι γυναικεία φωνή στην άλλη άκρη του τηλεφώνου:


Μήνυμα χωρίς χρέωση: Από το γραφείο του κυρίου ... μπλα μπλα μπλα, υποψήφιου Δημάρχου ... μπλα μπλα μπλα, σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα μπλα μπλα μπλα! Γειά σας.


Σοκ. Tο τηλέφωνο πήδηξε στο νερό αφήνοντας την τελευταία του μπουρμπουλήθρα στον πάτο της μπανιέρας. Η γαλήνη μου καταστράφηκε. Έγινα έξαλλος. Πού ζούμε ρε φίλε; Ποιός νομίζεις ότι είσαι ρε κρετίνε και βάζεις τα κωλ γκέρλ σου να ενοχλούν τον κόσμο πασχαλιάτικα; Δηλαδή όχι μόνο πασχαλιάτικα, αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι, τα ίδια κάνετε και στις άλλες γιορτές και επετείους. Μόνο μέχρι εκεί φτάνει η φαντασία σας; Στο τηλεφωνικό spam; Ρε ουστ.


Λοιπόν υποψήφιε (θα είσαι μια ζωή) δήμαρχε της κακιάς ώρας, ως ελάχιστη αποζημίωση απαιτώ:
Ψυχική οδύνη: 30.000 euro
Aντικατάσταση ασύρματου τηλεφώνου μάρκας to Eriksan: 800 euro
Θλάση στα πλευρά: 12.000 euro
Κάκωση κεφαλής: 8.000 euro
Που να σου καεί το αρνί στη σούβλα: Ανεκτίμητο

Τα θέλω στο λογαριασμό μου μέχρι τη Μεγάλη Παρασκευή το πρωί, γιατί μετά θα φύγω διακοπές και θέλω να πάρω και κάτι δωράκια. Και μην ακούσω τίποτα αηδίες για εκβιασμούς και κουραφέξαλα γιατί θα σου καταραστώ ΚΑΙ τη μαγειρίτσα. Άντε και του χρόνου. Υποψήφιος.

buzz it!